Flickvänslistan

DÄRFÖR ÄR SALUT DEN ULTIMATA FLICKVÄNNEN



1 .Jag är trevlig och öppensinnad
2. Jag är lika rolig som jag är lättroad
3. Jag har skitbra musiksmak och är öppen
för att lyssna på det mesta
4. Jag är en bra lyssnare
5. Jag är en bra talare
6. Jag är en jävel på att laga mat
7. Jag dansar roligt
8. Jag ser bra ut
9. Jag är grym i sänghalmen
10. Jag kan hantera både diskmaskin och skruvdragare
11. Jag är oberoende och självständig (alltså ingen klängig plåsterbrud)
12. Jag blir sällan odräglig på fyllan
13. Jag har jättebra immunförsvar (och starka tänder)
14. Jag har inga genetiska sjukdomar i släkten
15. Jag har en jättetrevlig släkt
16. Jag kan tala rövarspråket flytande
17. Jag är ödmjuk
18. Jag har roliga kompisar
19. Jag fokuserar främst på insidor
20. Jag kan baka också.
21. och gör gott kaffe


(nu är sanningens minut)

Kommentarer
Postat av: ANNIZZLE PARTYPRIZZLE

Jag är ännu bättre för att



21. Jag har långt hår

22. Jag kramas mycket

23. Jag skrattar åt mina egna skämt

24. Jag äter upp din mat om du inte orkar den

25. Jag kan prata roligt och göra fula grimaser

26. Jag plockar upp plektrum som folk tappar i min säng

27. Jag sminkar mig inte speciellt mycket

28. Jag snyter mig inte högt

29. Jag dricker både kaffe och te

30. Jag är billig

2008-09-22 @ 09:39:21
Postat av: dangerdave

that sounds appealing to me :)

2008-09-22 @ 18:53:52
URL: http://eyeseefree.blogg.se/
Postat av: K-tant

Skulle lätt satsa om jag hade slang och rätt mängd kroppshår.

2008-12-01 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0