VEMÄRDUSALUT?

Jag heter salut

Jag föddes i sverige men bor nu i norrland

Tillsammans med la familia

I framtiden vill jag bo på torra land

Jag jobbar/pluggar/gör på dagarna kokar gelé och snattar cyklar

På fritiden brukar jag chilla men skulle även vilja softa

Den här tiden nästa år är jag nån annanstans

Jag skulle vilja vara bäst i världen på att beatboxa

Jag hade velat uppfinna hjulet

Jag skulle vilja uppfinna en anarkiskt stat

Ellen Page eller Scarlett Johansson skulle spela mig i filmen om mitt liv eftersom hon/han är så crazy snygga

Om tio år tror jag att jag är sambo och inte så rik

Jag blir lycklig av kamp och frihet

Jag blir arg av män

Jag har slutat peppa och börjat chilla

I framtiden vill jag (rangordna)

[   ] umgås mer med min dator

[   ] bada i pengar

[X] vara utomhus varje dag

[X] bli beundrad

[X] kämpa tillsammans med mina arbetskamrater

[X] välj själv: starta eget eftersom jag alltid har rätt

Jag samlar på böcker skivor tidningar/bilder pysselvirke

Jag är stolt över Norrlandsblodet i mina ådror

Mina förebilder är moder jord eftersom hon är störst

Mitt drömyrke är teater/ projekt inom kultur

...men det skulle också vara kul att bara softa


MINA FAVORITER:

Maträtt veganskt!!!!!!!!!!!

Land norrland

Uttyck phett

Tv-serie: -

Låt Tusen systrar

Lag arsenal

Lögn den vita

Plagg skarvs

Hemsida www.maska.nu

Person jag

Djur korven, konrad, balder

Affär INGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0