Underliga nummer på min mobil

Jag har övertagit min mammas pojkväns mobil. Han sa att jag inte fick radera några nummer eftersom han ville föra över dem till sin nya mobil. Det var ett halvår sedan, och jag har inte kunnat hålla mig från att undersöka alla  underliga namn som finns i telefonboken.

Här är de bästa:
Ali Rött
Badtunna
BENGAN HÖRNEFORS
BENNY SUNDSVALL
BERNT ÅSELE
Bilen
Björn Grovis
BO LÅG HALT
Bullten
Bygg Håkan Stad
Contractor Hans
CURT PITTNISSE
Faab Jocke - mammas pojkvän heter Jocke
It's Jocke - oh, yes it is
Faxlåda
Fläktjonas
GRUBBAN
Halab Kenneth - vem är du Kenneth?
Havator Björn
Horoskop och Biorytm
Husbil
Koken
Lillgubben $
FläktMagnus
Micke Råttan
Nära Dig
Sjöba$
Sumpan$
Viktor Granne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0