Jobbiga tankar

Här kommer lite lack of självförtroende i listformat, jag behöver nog inte ens påpeka emo-varningen.

Andra har mycket roligare än mig och jag borde vara mer social.

Jag borde plugga, det är alldeles för mycket nu och snart raserar allt.

Alla andra tjejer är alltid lite mer normala och tjejiga. På ett naturligt sätt, såklart.

Det är jobbigt att hämta ett glas vatten (mitt i natten, döende av törst)

Jag kommer aldrig att hinna någonting av det jag vill hinna.

Jag är för dålig med pengar. Snart raserar allt. Igen, eftersom jag redan har blivit utkastad från samhällssystemet pga. icke pluggandet.

Jag borde ha ett jobb och ta ansvar som alla andra gör.

Jag är en ond och dålig kompis. Det är ingen annan.

Jag är för negativ. Haha, ganska ironiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0