Gör så att jag känner mig oövervinnerlig

  • Täckbyxor. Allt blir så mycket enklare med täckbyxor. Man kan gå ut, till exempel.
  • Vim. Inget badkarssmuts överlever Vim.
  • Cykel. Man kan åka var man vill. Det är nästan som att flyga.
  • Min nya dator. Den är liten, metalic och har ett antivirusprogram.
  • Solrosfrön. Billiga, nyttiga och rostbara.
  • Symaskin och textilfärg. Det är inte längre nödvändigt att köpa kläder.
  • Sax. Det är inte längre nödvändigt att gå till en frisör.
  • Gångstavar och yoga. Det är inte längre nödvändigt med gymkort och förnedring.
  • Solglasögon. Man blir snygg, anonym och kan fulglo.
  •  Eldorado. Behöver nästan ingen motivering. Nej, nu har jag känt efter och Eldorado behöver ingen motivering
  • Min mjölkskummare. Allt blir precis som på café men man kan sitta hemma och ha byxknappen öppen.

Kommentarer
Postat av: Johan

"# Sax. Det är inte längre nödvändigt att gå till en frisör."

Hahahaha, jag läste "sex" istf sax. Blev lite konstigt...

2008-03-06 @ 13:38:40
Postat av: Underjord

Hahahaha. Det var väldigt roligt.

2008-03-06 @ 18:46:38
Postat av: salut

Hoho, fin lista. Täckbyxor är verkligen en fantastisk uppfinning. Och tokgillar din motivering till mjölkskummaren.

2008-03-08 @ 18:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0